Serwis door to door

Coraz popularniejszą formą zgłaszania sprzętów jest ich zgłoszenie poprzez usługę door to door.
Usługa door to door to zgłoszenie sprzętu poprzez odpowiedni formularz i późniejsze wydanie
przygotowanego do wysyłki ekspresu kurierowi. Jest to usługa odpłatna.
Sprzęt możesz nadać z dowolnego miejsca w Polsce.

Wypełnij formularz na naszej stronie. Podaj swoje dane teleadresowe i szczegółowo opisz usterkę. Możesz również opisać stan urządzenia np brak klapki kawy czy wężyka do mleka.

W odpowiedzi na swoje zgłoszenie otrzymasz list przewozowy do wydruku oraz krótki opis jak przygotować sprzęt do wysyłki. Jeśli nie odpowiada Ci zaproponowany termin odbioru urządzenia, to masz możliwość skorzystania z punktu DPDPickUp. Do najbliższego sobie punktu DPDPickUp możesz odnieść zapakowany sprzęt z wydrukowanym listem przewozowym.

Po dostarczeniu przesyłki przez kuriera, Twój sprzęt zostanie wprowadzony do systemu
i będzie weryfikowana usterka.
Po oszacowaniu kosztów naprawy/usługi skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania
zgody na przystąpienie do działań serwisowych.

Po naprawie urządzenia, sprzęt testujemy i przygotowujemy do wysyłki zwrotnej. Kurier dostarcza do Ciebie naprawione urządzenie a Ty znowu możesz rozkoszować się smakiem swojej ulubionej kawy!

Koszyk
Scroll to Top