Coraz popularniejszą formą zgłaszania sprzętów jest ich zgłoszenie poprzez usługę door to door. Usługa door to door to zgłoszenie sprzętu poprzez odpowiedni formularz i późniejsze wydanie przygotowanego do wysyłki ekspresu kurierowi. Jest to usługa odpłatna. Sprzęt możesz nadać z dowolnego miejsca w Polsce.
Wypełnij formularz na naszej stronie. Podaj swoje dane teleadresowe i szczegółowo opisz usterkę. Możesz również opisać stan urządzenia np brak klapki kawy czy wężyka do mleka.
W odpowiedzi na swoje zgłoszenie otrzymasz list przewozowy do wydruku oraz krótki opis jak przygotować sprzęt do wysyłki. Jeśli nie odpowiada Ci zaproponowany termin odbioru urządzenia, to masz możliwość skorzystania z punktu DPDPickUp. Do najbliższego sobie punktu DPDPickUp możesz odnieść zapakowany sprzęt z wydrukowanym listem przewozowym.
Po dostarczeniu przesyłki przez kuriera, Twój sprzęt zostanie wprowadzony do systemu i będzie weryfikowana usterka. Po oszacowaniu kosztów naprawy/usługi skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania zgody na przystąpienie do działań serwisowych.
Po naprawie urządzenia, sprzęt testujemy i przygotowujemy do wysyłki zwrotnej. Kurier dostarcza do Ciebie naprawione urządzenie a Ty znowu możesz rozkoszować się smakiem swojej ulubionej kawy!