36 miesięcy gwarancji NIVONA

[vc_row][vc_column]

36 miesięcy gwarancji – Zdjęcie
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_tabs][vc_tta_section title=”Informacje o gwarancji 36 miesięcy” tab_id=”1601405449267-175f304d-8b94″][vc_column_text]Decydując się na zakup ekspresu marki NIVONA w naszym sklepie internetowym lub stacjonarnym otrzymujesz 36 miesięcy gwarancji Producenta. Przedłużoną gwarancję otrzymujesz ponieważ dokonujesz zakupu u autoryzowanego partnera marki NIVONA w Polsce. Dzięki temu Twoje urządzenie jest zabezpieczone serwisowo, aż na 3 lata. Jeśli zdecydujesz się na zakup urządzenia na firmę, również otrzymasz 36 miesięczną gwarancję. Warunki gwarancji są zgodne z zapisami w karcie gwarancyjnej urządzenia zarówno dla Klientów Indywidualnych jak i Firm.

Po zakupie ekspresu NIVONA otrzymasz od nas Certyfikat potwierdzający przedłużenie gwarancji. Jeśli Twoje urządzenie będzie wymagało serwisu – nie martw się! Zostanie ono odebrane przez kuriera i dostarczone do serwisu (serwis door-to-door), a po naprawie zwrócone z powrotem do Ciebie![/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Warunki gwarancji” tab_id=”1601405449285-cd5a939d-9040″][vc_column_text]

  1. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terenie RP, udzielana jest na nowe urządzenie i rozpoczyna się w dniu jego wydania. Okres jej trwania limitowany jest okresem eksploatacji lub ilością napoi licząc od dnia wydania i w zależności, co nastąpi wcześniej gwarancja udzielana jest na:
  • 36 m-cy od daty zakupu lub limit 11.999 zrobionych napoi dla linii 8xx i 9xx
  • 36 m-cy od daty zakupu lub limit 9.999 zrobionych napoi dla linii 5xx i 6xx i 7xx
  1. W przypadku konieczności dostawy części zamiennych od producenta okres naprawy może wydłużyć się do 30 dni roboczych.
  2. Karta gwarancyjna ważna jest wraz z dowodem zakupu, który powinien zawierać datę zakupu i symbol urządzenia.
  3. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonane przez autoryzowany serwis czynności o charakterze specjalistycznym, właściwe dla usunięcia usterki objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonania, których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie oraz na własny koszt (np. uruchomienie sprawdzanie działania oraz konserwacja urządzenia). Pojęcie „naprawy ” nie obejmuje czynności związanych z instalacją oraz konserwacją urządzenia.
  4. Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważnione są autoryzowane serwisy marki NIVONA.
  5. Faktyczną datę wykonania naprawy gwarancyjnej autoryzowany serwis poświadcza w elektronicznym systemie reklamacji.
  6. Gwarancją nie są objęte:
  • uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem lub zaniedbaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np.: przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodne z instrukcją obsługi).
  • uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia zgodnie z jego właściwościami;
  • uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonanych przez użytkownika;
  • okoliczności, za które nie odpowiada producent ani sprzedawca, a w szczególności uszkodzenia na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, użytkowania lub innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich.
  1. Uprawnienia z tytułu udzielanej gwarancji mogą być realizowane wyłącznie po przedstawieniu przez użytkownika dowodu zakupu. Dokonywanie napraw we własnym zakresie powodują utratę gwarancji.
  2. Do czyszczenia urządzenia nie wolno używać ostrych, drapiących gąbek, skoncentrowanych środków myjących, ani rozpuszczalników chemicznych.
  3. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodnością towaru z umową.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Dystrybutor marki NIVONA w Polsce” tab_id=”1601408889146-11ed715b-e4c0″][vc_column_text]

 

 

 

Fore. Living Solutions.

AGED Sp. z o.o. 05-800 Pruszków, ul. 3 Maja 8
Infolinia: +48 22 244 04 31
E-mail: nivona.serwis@fore.pl

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”60″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”40″][/vc_column][/vc_row]

Koszyk
Scroll to Top